beauty fashion en lifestyle

beautylovers



ZOMER!!

23-07-2013 19:41

jeeh zomer!! was er echt aan toe.. het is al een tijdje zomer hoor maar ik was vergeten een artikel te schrijfen ;( (sorry) het is nu maandag en ik ga vrijdag lekker op vakantiee jeee!! sofie is nu lekker op vakantie heerlijk! het weer is hier ook heerlijk soof 33 g. vandaag! al de hele week boven de 25 g. hihi.. maar ik heb WIFI bij onze bungalow =) happy want ALS IK ER AAN DENK ( kan het niet beloven) kan ik een arikeltje schrijfen over hoe het daar is enz. en meschien kan ik dan ook schrijfen wat en welke make up produkten ik mee neem!! wacht is dat weet ik nu al dus dat doe ik in het volgende artikeltje.. ;) het is nu zomer dus verwacht niet heel veel leuks.. sofie is lang weg dus er komt niks van haar online;)  ik ga 10 nachtjes weg en soof (sofie) geen idee! dus ja der komt hierna een artikel van de make up produkten.

OKE nu even iets heel anders: er komen geen foto's op het moment online sorry.. maar deze laptop en de andere doet de wapcam het niet en mijn laptop is stuk die word deze zomer gemaakt;) en sofie heeft de beste wapcam dus als er een foto online komt is ie dus van sofie xx lois