beauty fashion en lifestyle

beautylovers



weer lifestyle van lois

01-06-2013 13:06

heey, vandaag weer lifestyle.. ik weet niet wat julie daar van vinden maar ja.. ik ga zo naar een verjaardag zin in! ;) daar blijf ik eten enzo morgen ga ik aan mijn werkstuk en oh ja even over mijn vorige blog topo en engels heb ik gehad ging niet helemaal goed ;( maar ja! vedder had ik ook nog een woord benoeming toets en een rekentoets maar ja het einde van het schooljaar kkomt dichterbij ik ga naar groep 8! wow.. bijna middelbare maar ik ga over 4 weken eerst nog op kamp sofie ook;) ik wil echt in een zaal hoor, ze zeggen dat er koeien rond lopen waar wij heen gaan die stinken enzo en dat er uilen geluiden zijn oke.. dat vind ik wel een beetje eng maar ja dan moet je ook buiten in een tent is ook wel gezellie met je vriendinnen maar ik ga toch in de zaal.Vedder heb ik het niet druk.. lekker weekend is het, het is trouwens zaterdag;) voor mij altijd een drukke dag en zondag een jogging broek dag en aan mijn huiswerk of met vriendinnen en ook is er wel eens een verjaardag oh ja en ik benn naar de tandarts geweest, eerst was ik altijd best zenuwachtig maar nu ging ik met me moe en broer me pa was al geweest naar binnen, en zei ik ooh ik ga wel eerst en ik ginh liggen en ik was helemaal niet bang! ik had ook hele mooie tanden zei de vrouw van de tandarts;) na ja ik beloof dat het vlgende artikeltje geen life style is en sorry ik heb het met sofie erover gehad maar sofie hockeyt heel veel en gaat er ook af ze heeft het dus druk ook met huiswerk en vriendinnen en nog even met hockey weer eens dikke kus lois ;)