beauty fashion en lifestyle

beautylovers



Wat neem ik mee qua make up op vakantie?

23-07-2013 19:54

LEES EERST HET VORIGE ARTIKELTJE!!!

hey zoals je in het vorige artikeltje (die je echt moet lezen) las is dat ik mijn make up produkten ga opschrijfen ik neem niet veel mee maar meschien voor een paar van julie wel.. i dont know

laten we beginnen bij catogorie maskara: ik neem 3 maskara's mee 1.essence i love extrime maskara komt artikel + foto van online 2. etos waterproof maskara voor zwemmen. 3.max eyes maskara (acion) maakt me wimpers mooi lang en houd ze uit elkaar met de essence maskara erover heen maakt het super mooi!

catogorie lippenbalsems,butters en smakkers 1.lippenbalsem da verzorging en glans super fijn. 2. lipbutter bodyshop! shea super lekker!! 3.lipsmakker eigenlijk wou ik coca cola vanilla mee nemen maar ben ik kwijt dus neem ik die van de claires mee raspberry delicht ook lekker maar als ik die cola smakker nog vind neem ik die ZEKER mee!! 4. en balmi dat is een douglass merk super lekker en leuk!!

catogorie lipgloss: 2 lipglossjes van de hema die shine lipgloss komt meschien nog een review van! 1. lipglossje van essence my altime favorite! die stay whit my in kleur 01 me&my icecraem

catogorie lipstick: lipstick bigbazar super mooi roze shimmer en licht heeft geen naam..

catogorie wenkbrauwen: wenkbrauw potlood etos 003!

catogorie oogschaduw en basis: sunclub palet essence 01 south beach! en 2 essence mono's ( 1 kleurtje in 1 doosje) roze en een zilvere roze heet:68 strawberry icecream en de zilvere: 03 starlight sparkling effect! en mijn oogschaduw basis is ook die van essence!

catogorie hiliters: 1 van bourjois (spreek je uit als boerswa)

catogorie cocealers: essence match 2 cover cream concealer!

catogorie:blush catrice 060 strawberry frappucino!

dat was het ik hoop dat julie het leuk vonden ik vind het niet zo veel maar dat komt doordat ik niet veel make up draag in de zomer zoals geen bb cream enzovoort! der komen nog meer zomerse dingetjes aan dus blijf de site in de gaten houden grtjes lois;)