beauty fashion en lifestyle

beautylovers



waarom bestaat huiswerk? en meer

30-05-2013 16:46

Af en toe vraag ik me af waarom huiswerk bestaat.. ik weet het het is nodig maar toch.. Het is verschrikkelijk, hoe gaat het met mij dan op de middelbare;( njaa.. Ik word sirieus gestoord van home work! En ik zit nog maar in groep 7!! Over 6 weken is het zomer vakantie lekker!! Ben er wel aan toe, en dan komen der make up looks en ik heb ook nog wel wat zomer tips dus voor mij en sofie is de zomer ook leuk voor de site;0 Na ja even snel een life style der komen heel af en toe zo'n blog maar ja vedder beauty dus maak je niet druk. Ik ga nu aan topo en aan mijn werkstuk en ik had vandaag engelse toets moest daar dus hiervoor ook aan werken had een 8,5 jeej! Sofie had een 10 bijna iedereen had er echt meer tijd voor moeten nemen maar vandaag is het Donderdag en morgen heb ik topo en volgende week vrijdag moet werkstuk af zijn en ik heb 2 hoofdstukken af van de 6 aah DRAMA! dikke smak! lois ps: heb het met sofie besproken dus er komen ook meer blogs enz. van haar aan xx pps: sorry dat er eigenlijk best wijnig voor een blog op komt heb het druk met school vriendinnen en leef dingetjes zoals za. heb ik een verjaardag dus ja x