beauty fashion en lifestyle

beautylovers



nagels tips

24-05-2013 22:32

hey ,vandaag ga ik het hebben over nagels, hoe ik ze verzorgt, enz. Ik hou ze ong. 4 dagen per maand (schoon dus geen nagellak).Dat is goed omdat nagellak niet goed is voor je nagels, daarom is het belangerijk dat je ze goed verorgt voordat je een kleur (nagellakje) aanbrengt. Ik doe het zo: Als ik nagellak aanbreng, breng ik niet een nagelriem crame aan, waarom niet? Nou omdat zonder vettigheid op je nagel lak je beter. Ik breng altijd een base coat of een nagelverharder aan. Heb je geen base coat of nagelverharder? Dan heb ik een tip citroen zuur, koop een citroen of citroen sap en doe dat in een kommetje en houd daar een voor een je nagels in, daar worden je nagels harder van. Maar doe dat alleen als je een manicure houd (een verzorginkje houd voor je nagels;).Nagelverharders of base coats zijn bijna overal te koop ik weet dat de hema een nagelverharder heeft en acion een base coat handige bughet tip;). Maar ook in de etos en kruidvat kun je het vinden. Ook de wat duurdere merken hebben het. Heb je dat gekocht of heb je het al? Breng het aan en breng je lakje aan eventueel nail art ( een printje op je nagels) of stikkers maar  doe overal een top coat overheen dat kan je echt overal vinden, zo blijft je sticker, nail art of nagellak beter en langer zitten. Zo kan je dus het best lakken nu een manicure, neem een kommetje warm/lauw water, nagellak remover het best is ZONDER acceton dat kan je nagels uitdrogen, wattenschijfje, fijl, bokkenpootje, nagellverharder en olijf olie als je geen handcrame of nagellriem crame hebt, heb je dat wel en dat! Wat moet je doen : Haal eerst je nagellak eraf met remover en een wattenschijfje doe je nagels nu onder de warm lauwe kraan, of kommetje zodat het acceton eraf gaat, is niet goed voor je nagels!  Fijl je nagels nu tip fijlen bij de acion zijn goedkoop en hebben een leuk printje;), fijlen doe dat een kant op en een beetje krom en je nagels gaan er sneller van groeien.Nu de  olie of crame handcrame kan ook! breng olijf olie, handcrame of nagelriemcrame aan op je nagelriem dat is het begint van het roze gedeelte, smeer het erop en laat dat 2 a 5 minuten zitten en pak dan een bokkenpootje en duw je nagelriemen iets terug dat is mooier, beter en je nagels gaan er sneller van groeien, heb je dat gedaan, was het vet er dan heel goed af!! Nu een nagel verharder en eventueel kan er nu een kleurtje overheen, maar je kan je nagels ook even (naturel leeg) laten. En je manicure is klaar, je nagels zullen harder, langer en mooier worden en het is zo gedaan. groetjes lois