beauty fashion en lifestyle

beautylovers



mijn vakantie 2013!

05-08-2013 15:10

hoi allemaal, mijn vakantie was echt super! ik ging 9 nachten vanaf 27 juli tot en met 4 aug! was echt heel leuk want me nicht kwam een week! wij hebben samen een super tijd gehad;) het zwembad was echt prachtig we hadden der 5! 2 buiten baden 2 binnen en 1 daarvan was golfen en 1 babybad! met een mini grlijbaan vedder nog 1 mega coole glijbaan met verlichting en een iets kortere en donker! super gaaf en dat was nog niet eens alles!! we hadden een wildwaterbaan die was vet gaaf je ging best hard met de stroming mee in het water. ook waren daarin dus bobbels waarover je gleed en dan vet hard ging die tijd wil ik never vergeten!;) ook had 2 super cute bruisballetjes gekocht 1 cupcake en 1 ja kruiden bruisballetje! vedder had ik een cadeautje voor mijn 2 bff's waar onder sofie;) en vedder een knuffeltje;) 3 fun momenten met mijn nicht! 1: we hadden een kar auto ding gehuurd et 4 zitjes 2 voor 2 achter en wij gingen met zijn 2e trappen haha niemand zat voorop hoor maar dat was echt hilarisch! het was zo'n soort 4 pp skelter met dak. 2. der zaten super veel spinnen en marotten in onze kamer;( daarom zijn we stieken 3 uur snachts beneden gaan slapen;) 3: in het zwembad haha die kent alleen me nicht hadden wij de grootste lol met stalkers en grappen;) nichiee het was super!!