beauty fashion en lifestyle

beautylovers



Hema nagellak/catrice nagellak

26-05-2013 18:09

Hey iedereen vandaag ga ik het hebben over de hema nagellak, catrice nagellak.Ik vind ze persoonlijk leuke kleurtjes nagellak hebben, en ik vind zelf hema, catrice van de bughet merken de leukste kleurtjes hebben, vooral hema heeft heel veel vrolijke gafe kleurtjes, en vooral catrice heeft leuke potjes en lakt heel fijn!Ik ben persoonlijk helemaal fan van catrice nagellak, mooie bijzondere keluren, neon kleuren, donkere kleuren en gewoon kleurtjes. Bij de hema kijk ik ook vaak die kleurtjes bij elkaar staan zo leuk!En ze lakken ook nog niet zo slecht.Hoeveel catrice lakjes heb ik ? ik heb er nog niet veel dat komt omdat ik het pas net een beetje heb ondekt ik heb er vier. hoeveel kleuren hema heb ik? ik moest even tellen en het waren er verast veel ik heb er dertien wow niet verwacht! en ik heb er 1 topcoat en nagelverharder en 2 fransh manicure lakjes van. Xx lois ps; sorry dat sfie zo wijnig schrijft dat komt omdat zij er iets minder mee bezig is dan ik maar er komen ook nog dingen aan van haar