beauty fashion en lifestyle

beautylovers



SOS cream

22-05-2013 23:16

Hallo, allemaal  vandaag ga ik  het hebben over de sos cream voor je gezicht van de ...ACION de acion is een winkel die bijna iedereen wel kent de producten zijn erg goedkoop. Ik kom er weekelijks er komen ook nog meer producten van de acion voorbij. Ik heb er laatst een SOS craem gekocht ,hij voed mijn gezicht goed en is van natuurlijke (materialen) zoals olien gemaakt. Hij voelt erg fris. Er zit 30 ml. in. En er zit 100% geen parfum in (ik heb het nagekeken) .Het is van camille gemaakt erg lekker dus. Ik heb perongeluk het doosje (etiketje) weggegooid, want daar staat waar het goed voor is in het nederlands. Het staat op de achterkant van het tubetje in het engels:(  maar ik heb het even goed doorgelezen met behulp van mijn pa :). Het is een goeie cream voor een dagje in de zon of een geirriteerde huid zoals muggenbuldjes of onzuiverheedjes. Ik gebruik hem elke dag op het moment en vind hem erg fijn en fris. Je huid voelt erg zagt de hele dag en nacht. Ik gebruik hem verschillend maar meestal in de avond. Neem hem zeker even mee als je op vakantie gaat of veel in de zon zit of een geirriteerde huid hebt. Voor heel wijnig geld hoeveel weet ik niet. Sorry dat er geen foto bij zit wabcam van deze comp. doet het niet maar dat komt nog.Het is een klein tubetje zo'n 11 cm. a 12 cm. lang handig voor op reis. xx lois