beauty fashion en lifestyle

beautylovers



acion..

29-05-2013 21:30

Hey vandaag ga ik het over de acion hebben.Ik heb der al 2 producten van online gezet, maar toch wil ik het nog even helemaal duidelijk maken (even snel) nja de acion is een winkel die bijna iedereen wel kent, zo niet zoek even op op youtube shoplog acion, een shoplog is dat iemand gaat laten zien wat die gene heeft gekocht, ik kom er erg fijn en de produkten zijn zo goedkoop;) love it!!Ken je het niet? ZOEK HET OP OP YOUTUBE, en neem zeker een kijkje ze hebben make up, verzorging zoals body butters shampoo´s, condigeners, douche gels, nagel fijls, stickers en lakjes maar ook speelgoed leuke kaarsen, mokken, boeha´s Gewoon alles snel gezegd! ik hoop dat je der wat aan hebt gehad! zie je snel weer bij een betere review..;( en der komen nog veel meer foto´s, make up gewoon alles blijf ons volgen xx lois echt sorry dat sofie niks schrijft ga het met haar overleggen