beauty fashion en lifestyle

beautylovers



10 summer tips!

23-07-2013 20:22

Hier wat zomertips wat ik ga bijna op vakantie en heb wifi dus ALS IK  ER AAN DENK kan ik meschien daar een artikeltje plaatsen. de 2 artikels hiervoor gaan ook over de zomer! maar nu de tips!

1.eet veel wortels word je sneller bruin;)

2.ben je blond en word je haar door het zwembad groen wat mij iederjaar overkomt doe dan ketchup in je haar sirieus anders blijf je je groene haren dus je lichte groene glow super lang zien en dan krijg je de opmerking : je haren zijn groen??

3.lippenbalsem met sun protexion is belangrijk neem altijd mee want je lippen moet je ook beschermen!!

4.smeer je goed in verbrand je toch en je hebt bijv. factor 15 of 20 probeer dan hoger!!

5.zomer trend qua nagels is wit of de tinten tegen wit kijk zeker even bij hema!

6.doorzichtige en wijdere t shirts of hempjes zijn nu in! maar onthoud blijf altijd jezelf!

7.heb je een blanke huid en durf je je benen niet te laten zien? dove heeft een summer glow met een pigmentje ik heb hem ook je benen zijn na een kwartier pas super mooi bruin LEES WEL GOED DE ACHTERKAND en je moet het wel goed uitsmeren anders krijg je bruine vlekken. ik heb vaak de op merking gekregen wauw jij hebt mooie benen ;) of neon kleuren ook helemaal trendy! ik heb bijv.  zo'n nagellakje lak hem op je handen en voeten en zijn super mooi bruin (lijken ze dan) en ik heb ook een neon rokje mijn benen lijken zo mooi bruin!

8. de zon is goed voor je haar nagels en ook wel een beetje voor je huid maar onthoud de zon blijft de zon en kan ook schades oplopen maar een kwartiertje kan geen kwaad!!

9.waterproof produkten bijv. voor als je gaat zwemmen of door de zon kan het uitlopen maar gelukig heb je waterproof maskara lipstick en gloss enz.

10. er leuk uitzien is ook van belang ga lekker stadden en sla de nieuwe zomertrend in zo loop jij er elk minuutje van de dag goed bij!

met al die dingen kan je zonder zorgen lekker op vakantie of de zomer doorheen komen! alvast  nog een fijne vakantie vedder!